Kwiatowe informacje

środa, 6 kwietnia 2016

Odlotowe wyzwanie

Witajcie Kochani,
zapraszam Was na kolejne wyzwanie w Scrapku - tym razem "odlotowe".
 U mnie inspiracja  przygotowana na to wyzwanie w stylu retro. Nie mogłam się oprzeć, żeby nie oprawić cudnego, starego zdjęcia wykopanego w domowych archiwach. Do tego posiadało już piękną starą rameczkę. Popatrzcie na tę uśmiechniętą buzię na zdjęciu i bukiecik :) - rozczulające :).
Zdjęcie wraz z ramką trafiło na własnoręcznie przygotowane na blejtramie tło. Nie mogło zabraknąć tuszowań,  spękań i moich kwiatów (tym razem materiałowych). W pracy znalazł się też cudny kwiatuszek wykonany przez Justynkę (Szydełkiem w oko). Zgadnijcie na czym Justynka go zrobiła :)
Wszystkie wytyczne do wyzwania znajdziecie tutaj
A teraz zapraszam do oglądania i zachęcam do udziału w wyzwaniu.









W sowjej pracy wykorzystałam materiały ze Scrapka:



Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz