Kwiatowe informacje

piątek, 25 marca 2016

Wyzwanie Anything Goes w Namaste

Witajcie Kochani,
dzisiaj w Namaste rusza kolejne wyzwanie z cyklu Anything Goes czyli w wolnym tłumaczeniu :) Wszystko idzie, cokolwiek :).
Mam nadzieję, że dołączycie do zabawy - bo nie ma żadnych ograniczeń.
Ja przygotowując inspirację na to wyzwanie postanowiłam przygotować coś innego. Pobawiłam się papierem morwowym i jestem zachwycona teksturami jakie można z niego wyczarować - po prostu bajka. Ten papier jest tak mięciutki i plastyczny, że na pewno nie skończy się na tym jednym eksperymencie :)
A ponieważ dotarły do mnie mnie cudowne metalowe ozdoby z Zielonych Kotów (matko jakie tam cuda są) i cudowne tekturowe  trybiki od Stempell & Kartoon, które natychmiast zardzewiały :) to powstała praca w stylu retro.
Wszystkie wytyczne do wyzwania znajdziecie na blogu Namaste KLIK.
Pobuszujcie po blogu i po sklepie bo Namaste rozszerza swoją ofertę o cudowne papiery Studio 75, piankę foamiran a po świętach jeszcze coś :). Znajdziecie tam też promocję na wszystkie papiery czerpane i nowości w sklepie. 
Kochani, życzę Wam również zdrowych, pogodnych i spędzonych w gronie najbliższych Świąt Wielkanocnych.










Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

3 komentarze:

  1. Świetna i stylowa! Zdrowych i pogodnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu,
    Wesołych Świąt :)

    pozdrawiam
    Ewa-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń