Kwiatowe informacje

poniedziałek, 15 lutego 2016

Kolejna wizyta w Zielonych Kotach

Witajcie Kochani,
nie będę dużo pisać - po prostu bardzo dziękuję.
Nie wiem czy Was to też dotyka ale kiedy planuję posta zawsze obiecuję sobie, że napiszę coś więcej (jakieś przemyślenia na temat wykonanej pracy, coś co na moment pojawi się w głowie itd...) ale jak zaczynam pisać w głowie albo wielki natłok myśli albo totalna pustka :) Tak jest i tym razem dlatego jeszcze raz dziękuję, że do mnie wpadacie i komentujecie (bo każdy lubi komentarze) chociaż ja zaniedbuję tych, którzy u mnie bywają. Ciągle wierzę że wszystko to odrobię na emeryturze :).

Dzisiaj chciałabym pokazać karteczkę w stylu, który uwielbiam czyli postarzoną. Przygotowałam ją jako jako gościnna projektantka na blogu Zielone Koty.
Wprawdzie Mirella właścicielka sklepu KLIK opublikowała kartkę i pudełka już kilka dni temu :) ale jak to ja - z opóźnieniem :). I w takim właśnie momencie przychodzi mi do głowy film Jumanji. Kojarzycie go jeszcze :). W filmie co jakiś czas na ekranie pojawia się galopujące stado,  kiedy już opadnie kurz po rozszalałych zwierzętach rozlega się tupot i właśnie przebiega ....
Kto da się namówić na zabawę? Zapraszam :)
Pierwszej osobie, która poda prawidłową odpowiedź wyślę kilka własnoręcznie przygotowanych kwiatuszków :) - właśnie je sklejam :).





 I jeszcze ta kie pudełeczka zrobiłam :)



Materiały ze sklepu wykorzystane w pracy


Karton ozdobny ekologiczny A4 300g kraft 1szt,      Wykrojnik Cheery Lynn French Pastry serwetka 


30013 serca.jpg   sznureczek lniany.JPG


Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

7 komentarzy:

  1. Czy to był nosorożec? :-) Piękne prace! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo - nie myślałam, że odpowiedź padnie tak szybko :) Ja jak ten nosorożec za pędzącym stadem :)Mam nadzieję, że nie przypniecie mi tej łatki haha.
      Creadiva bardzo proszę o kontakt na maila podanego w poście :). Mam nadzieję że kwiatuszki się spodobają . Pozdrawiam Ewa

      Usuń
    2. pewnie, że przypniemy! ;-P

      Usuń
  2. Śliczna kartka :)a kwiatuszki chętnie bym przygarnęła :)a pojawiły się stado małp, lew i Robin Wiliams ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne - karteczka i pudełeczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie vintage, u ciebie szczególnie

    OdpowiedzUsuń